close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

5 פריטים שחייבים להחזיק בכל משרד

מערכת שורשז טבת, תשפא22/12/2020

מהם חמשת הפריטים שאתם פשוט חייבים שיהיו לכם במשרד?

תגיות:

כמו מקרר ריק ממצרכים, כך גם משרד ריק מציוד משרדי הופך לחסר תועלת. הציוד המשרדי מכיל אלפי פריטים פוטנציאליים ונדרשים במקום העבודה, גם לטובת ההתנהלות השוטפת אך בעיקר כדי לייצר סדר וארגון שבלעדיהם העסק לא יוכל לתפקד כראוי לאורך זמן. אספנו 5 פריטים שכל משרד מוכרח להחזיק ובלעדיהם כל יום עבודה יהפוך לגרוע במיוחד.

חותמת עסקית

היא נמצאת במגירה של כל פקיד ופקידה וגם על שולחנו של הבוס ותמיד תהיה לה הצדקה. הזמנת חותמת

מאפשרת לבית העסק לייצר תוקף, רשמיות וגם מיתוג חיובי בנוגע לכל המסמכים שמופקים מטעמו. היא תוכל להכיל כל כיתוב נדרש (בחוק או כנוהל עבודה) והשימוש בה יבוצע על פי הצורך. החותמת היא זו שהופכת מסמך בנאלי ל"שמור", את ייפוי הכוח לחוקי, את המרשם למוסמך ואת האריזה מבית העסק לממותגת ונפלאה.

מהדק סיכות

גם אם העסק שלכם ירוק למדי וכמות המסמכים המודפסים בו קטנה, בסופו של דבר למהדק הסיכות הפשוט תהיה הצדקה. זוהי הדרך הטובה ביותר להגיש מסמכים באופן מסודר ולשמור עליהם יחד, בייחוד אם הם מועברים ללקוח או חברה אחרת ולא משמשים רק לטעמים פנימיים בתוך בית העסק. המהדק הוא מוצר פשוט שאפשר למצוא בכל משרד באופן שרירותי וגם אם השימוש בו מתבצע בעיניכם רק אחת לזמן מה, דעו שכמות הפעמים שתצטרכו לשלוף אותו בפועל תהיה גדולה בהרבה ממה שאתם מצפים.

תיקיות קלסר קשיח

בעולם הפולדרים תמצאו מגוון עצום של תיקיות וקלסרים קשיחים ורכים, אך אלו הקשיחים שעושים את חיי המשרד להרבה יותר נוחים. התיקיה תאפשר לצוות המשרד להתנהל באופן ברור מסודר, לאחסן ניירת לפי תחום, סיווג, לקוח או רעיון, לשרת את באי הפגישה העסקית ולשמור על המסמכים באופן מאורגן מבלי לסבול מפגמים, קרעים, הצהבה או דהייה של הכתוב.

עטים

גם אם עבודתכם היא על מחשב באופן קבוע, כמעט ואין יום שעובר במשרד מבלי שיהיה צורך בדף ועט פשוט. ניהול התכתובות נע בין תכתובת אישית וספונטנית בשיחת טלפון או כדי לנהל רישום של דבר מה בצד להמשך הפעולה וכמובן משמש גם לחתימה, לסימון סעיפים ומלל שצריך לתקן ועבור חלקנו גם כאובייקט שיאפשר לנו לקשקש תוך כדי פעולה אחרת, במטרה לשמור על הריכוז. את מגוון העטים שספקי הציוד המשרדי מחזיקים קשה למנות, משום שסוגי העטים רבים כל כך.

טיפקס

כחלק בלתי נפרד מפעולת הכתיבה וההדפסה בבית העסק, עליו להכיל גם לפחות בקבוקון טיפקס אחד לאדם. מחיקת אות, פסיק או אפילו מלל מסוימים היא עניין נדרש בכל סיטואציה שבה אסתטיות המסמך תהיה שניה לאורך הזמן שיהיה דרוש על מנת להפיק מסמך חדש בעקבות טעות פשוטה במיוחד. עלותו של הטיפקס זולה והוא מספק תיקון פשוט לכל ניירת קיימת ולכן תמיד מומלץ שיהיה לכם אחד במגירה.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה